HARMONOGRAM NABORU DO BURSY Szkolnej w ZSPUiBS w Jeleniej Górze na rok szkolny 2023/2024
1. | Przeprowadzenie rekwalifikacji spośród młodzieży mieszkającej w Bursie | 03.04 – 30.04.2024r. |
2. | Ogłoszenie przez dyrektora Bursy wyników rekwalifikacji i podanie liczby wolnych miejsc | 13.05.2024 r. |
3. | Składanie podań o przyjęcie do Bursy (nabór podstawowy) | 16.05-17.06.2024r. |
4. | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Bursy | 25.06.2024r. |
5. | Potwierdzenie przez rodzica kandydata lub pełnoletniego kandydata woli korzystania z miejsca w Bursie w następnym roku szkolnym poprzez dokonanie opłaty 150 zł na poczet należności wrześniowych. | do 22.07.2024r. |
6. | Ogłoszenie list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do Bursy w naborze podstawowym | 23.07.2024r. |
Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, Bursa nadal dysponować będzie wolnymi miejscami, dyrektor przeprowadzi postępowanie uzupełniające.
Podania można składać osobiście w sekretariacie ZSPUiBS, listownie (Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze, ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra) lub skanem, przesłanym na pocztę mail: bursa@zspu.jgora.pl (decyduje data wpływu do bursy). Oryginały dokumentów przesłanych skanem należy dostarczyć osobiście lub listownie najpóźniej do dnia. 24.06.2024 r.