HARMONOGRAM NABORU DO BURSY Szkolnej w ZSPUiBS w Jeleniej Górze na rok szkolny 2025/2026
1. Przeprowadzenie rekwalifikacji spośród młodzieży mieszkającej w Bursie | 01.04 – 30.04.2025r. |
2. Ogłoszenie przez dyrektora Bursy wyników rekwalifikacji i podanie liczby wolnych miejsc | 16.05.2025 r. |
3. Składanie podań o przyjęcie do Bursy (nabór podstawowy) | 19.05-23.06.2025r. |
4. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Bursy | 26.06.2025r. |
5. Potwierdzenie przez rodzica kandydata lub pełnoletniego kandydata woli korzystania z miejsca w Bursie w następnym roku szkolnym poprzez dokonanie opłaty 150 zł na poczet należności wrześniowych. | do 18.07.2025r. |
6. Ogłoszenie list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do Bursy w naborze podstawowym | 25.07.2025r. |
Dyrektor Zespołu Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej, ul. Leśna w Jeleniej Górze, informuje, że:
1. w wyniku rekwalifikacji decyzją Rady Pedagogicznej z dnia 9 maja 2025 roku, zakwalifikowano do zamieszkania w Bursie Szkolnej w ZSPUiBS w roku szkolnym 2025/2026 65 wychowanków.
2. po przeprowadzonym w dn. 10 maja b.r. przez Radę Pedagogiczną postępowaniu rekwalifikacyjnym dysponuje 42 wolnymi miejscami w Bursie Szkolnej w następującej liczbie:
- 18 wolnych miejsc dla chłopców
- 24 wolnych miejsc dla dziewcząt
Składanie podań o przyjęcie do Bursy Szkolnej na rok szkolny 2023/2024 trwa od 19 maja do 23 czerwca 2025 roku.
Dokumenty Rekrutacyjne do pobrania oraz Regulamin Naboru wraz z harmonogramem naboru do Bursy Szkolnej w ZSPUiBS dostępne będą od 10 maja b.r. na stronie internetowej https://www.zspu.jgora.pl w zakładce Bursa
Podania można składać osobiście w sekretariacie ZSPUiBS, listownie (Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej w Jeleniej Górze, ul. Leśna 5, 58-560 Jelenia Góra) lub skanem, przesłanym na pocztę mail: bursa@zspu.jgora.pl (decyduje data wpływu do bursy).
Do podania należy załączyć dokumenty opisujące sytuację kandydata, potwierdzającą spełnianie wymogów zawartych w kryteriach naboru lub dokumentujące inne przesłanki, które Komisja Rekrutacyjna powinna lub może wziąć pod uwagę.
26 czerwca 2024 r. Komisja Rekrutacyjna poda listy osób, zakwalifikowanych do zamieszkania w roku szkolnym 2025/2026 w Bursie Szkolnej w ZSPUiBS w wyniku rekrutacji i rekwalifikacji.
Osoby zakwalifikowane do zamieszkania w Bursie Szkolnej w ZSPUiBS w Jeleniej Górze zobowiązane są potwierdzić fakt chęci korzystania z miejsca w roku szkolnym 2025/2026 przez uiszczenie na konto Bursy Szkolnej 79 1160 2202 0000 0002 2292 4588 do dnia 22.07.2024r. opłaty 150 zł na poczet zakwaterowania w pierwszym miesiącu pobytu. Brak wpłaty będzie traktowany jako rezygnacja z przyznanego miejsca. W przypadku rezygnacji z miejsca w bursie kwota nie jest zwracana.
18 lipca 2025 r. Komisja Rekrutacyjna poda wynik przeprowadzonej Rekrutacji oraz imienne listy osób przyjętych i nieprzyjętych, a także informację o ewentualnej liczbie wolnych miejsc do postępowania uzupełniającego. Szczegółowe informacje dotyczące warunków zamieszkania w Bursie Szkolnej i rekrutacji można uzyskać u wychowawców bursy pod nr tel. bursy 739 925 293.
DOKUMENTY-REKRUTACYJNE-PODANIE-O-PRZYJECIE-DO-BURSY-1
https://www.zspu.jgora.pl/wp-content/uploads/2025/04/REGULAMIN-NABORU-2025-2026.doc